فرهنگی

ساخت وبلاگ

ساده ترين روش افزايش فالوور چيست؟

کسب فالوور در اينستاگرام يکي از نکات مهمي است که براي رشد در اين شبکه اجتماعي بايد به آن توجه داشته باشيد و در اين بين يکي از سوالات مهمي که همواره از سوي کاربران پرسيده مي شود اين است که ساده ترين روش افزايش فالوور چيست و به چه نحوي مي توان اقدام به افزايش فالوور به شکل ساده کرد.

در همين راستا در اين مطلب از سايت ربات پک قصد داريم تا به بررسي روش افزايش فالوور اينستاگرام پرداخته و در مورد اين روش ها صحبت کنيم.

https://hubpages.com/@saimamarin

 

 

روش هاي ساده افزايش فالوور اينستاگرام رايگان هستند!

وقتي صحبت از ساده‌ترين روش افزايش دنبال کننده اينستاگرام يا همان فالوور اينستاگرام مي شود بايد توجه داشته باشيم که روش ها کاملا ساده و رايگان باشند به همين دليل در اين مطلب فقط تمرکز ما بر روي روش هاي ساده و رايگان مي باشد که با آن ها مي توانيد خيلي خوب در اينستاگرام رشد کنيد اما توجه داشته باشيد روشي که ساده و رايگان باشد معمولا نياز به صبر دارد و سرعت اين روش پايين مي باشد.

 

اگر به دنبال روش هاي سريع افزايش فالوور اينستاگرام هستيد مي توانيد از وبسايت هايپرفالو اقدام به خريد فالوور کنيد که داراي اينماد نيز مي باشد يا اگر به دنبال فالوور واقعي و هدفمند هستيد مي توانيد از پکيج ربات اينستاگرام سايت ربات پک استفاده کنيد، حالا که اين بحث را متوجه شديد با ما همراه باشيد تا شما را با اين تکنيک هاي ساده افزايش فالوور اينستاگرام آشنا کنيد.

https://unsplash.com/@saimamarin2

 

 

در پيج خود فعال باشيد

اگر قصد داريد تا اقدام به افزايش فالوور اينستاگرام کنيد يکي از مهم ترين روش هايي که به شما کمک مي کند تا به هدف دست پيدا کنيد فعال بودن در اينستاگرام است. انتشار محتوا، لايک کردن ديگران، کامنت گذاشتن و... از مهم ترين روش هايي هستند که به شما کمک مي کنند تا در اينستاگرام فعال باشيد و از مزايا آن بهره مند شده و اقدام به افزايش فالوور اينستاگرام کنيد.

 

البته بايد به اين نکته توجه داشته باشيد که اگر بيش از حد نيز در اينستاگرام فعال هستيد، ممکن است الگوريتم هاي اينستاگرام شما را ربات اينستاگرام در نظر گرفته و به عنوان اسپمر حساب شما را محدود کند. به همين دليل لازم است تا عملکرد انسان گونه از خود نشان داده و از اين طريق هم بتوانيد در اينستاگرام فعال باشيد و هم اينستاگرام شما را به عنوان اسپمر در نظر نگيرد.

 

تعامل با مخاطبين و کاربران را جدي بگيريد

يکي ديگر از مهم ترين روش هايي که به شما کمک مي کند تا بتوانيد به ساده‌ترين روش اقدام به جذب فالوور کرده و از اين طريق فالوورهاي خود را افزايش دهيد، تعامل داشتن با مخاطبين خود و همچنين ساير کاربران است. تعامل داشتن با ساير افراد هم باعث مي شود تا کاربران ديگر جذب صفحه شما شده و هم بتوانيد مخاطبين خود را نيز در صفحات نگه داريد.

https://www.eveote.com/shard/s584/sh/724eb8f1-6afe-fe97-10da-343001bd2a50/b6bf31e0662f9d567ecf3bfe315e64ae

 

روش فالو آنفالو

اين روش جذب فالوور، بسيار زياد مورد استفاده قرار مي گيرد. به اين صورت که شما شروع به فالو کردن تعدادي از اکانت ها در اينستاگرام مي کنيد تا آن ها به شما فالوبک بدهند. پس از مدتي آن اکانت ها را آنفالو مي کنيد.

به اين صورت فالوور هاي شما بالا مي رود اما تعداد فالويينگ هاي شما، پايين مي ماند. اما هنگام استفاده از اين روش بهتر است به چند نکته دقت کنيد:

  • هنگامي که مي خواهيد تعدادي اکانت را فالو کنيد، بهتر است اين اکانت ها را از بين فالوور هاي پيج هاي رقيب تان انتخاب کنيد. به عنوان مثال، اگر پيج شما مربوط به فروش لوازم آرايش است، مي توانيد به سراغ فالوور هاي پيج هاي فروش لوازم آرايشي يا بلاگر هاي آرايشي برويد چرا که فالوور هاي اين پيج ها علاقمند به محتواي شما خواهند بود.
  • در يک روز تعداد زيادي را فالو آنفالو نکنيد چرا که اينستاگرام چنين فعاليتي را ربات گونه تشخيص داده و شما را شادوبن مي کند (اکانت تان محدود مي شود)
  • به اين دليل که شما اکانت هاي فالو شده را پس از مدتي آنفالو مي کنيد، ممکن است با ريزش فالوور زيادي روبرو شويد.

کسب درآمد اينترنتي از اينستاگرام

اما اينجا يک قرارداد است: به جز مشهور بودن شما، واقعاً سخت است که بدون هيچ کار سختي در اينستاگرام به دنبال يک پيروزي بزرگ بگرديم.

به طور متوسط براي شخص يا کسب و کار، رشد روز افزون نياز به زمان و توجه روزانه و مداوم دارد.

خوشبختانه، چندين راه وجود دارد که ميتوانيد براي کسب درآمد اينترنتي و افزايش فالوور اينستاگرام حداقل به اندازه ???? نفربراي حساب کاربري شخصي يا حرفه اي خود در اينستاگرام انجام دهيد.

همه چيز درباره اين است که بدانيد زمان و تلاش خود را کجا سرمايه گذاري کنيد.

با سفارشي کردن پروفايل خود، انتخاب مطالب عالي، نوشتن کپي هوشمندانه، استفاده از هشتگ hashtag، و کار با نفوذ کنندگان و طرفداران براي تشويق تعامل.

بياييد ببينيم براي افزايش فالوور اينستاگرام بايد از کجا شروع کنيم. و ???? فالوور اول را چطور جذب کنيم.

از ايجاد يک پروفايل اينستاگرام که فالوور زياد جذب کند گرفته تا استفاده از رقابت براي درست ماندن در نام تجاري خود.

حالا برويم سراغ دستور العمل اصلي که چطور فالوورهاي بيشتري را در اينستاگرام بدست آوريم؟

?. تبادل کنيد

يکي از کارهايي که مي‌توانيد براي افزايش فالوور اينستاگرام انجام دهيد، تبادل تبليغات است! يعني چه؟ مثلاً فرض کنيد شما در حوزه فعاليت خودتان ??? نفر دنبال کننده داريد. در اين حالت بايد به سراغ پيج‌هاي ديگري برويد که آنها هم محتواي نسبتا مرتبط به شما داشته و تعداد دنبال کنندگانشان هم نزديک به شما است. بعد از پيدا کردن اين پيج‌ها، بايد از آنها درخواست کنيد که تبليغ پيج شما را در استوري خودشان قرار داده و شما هم متقابلا اين کار را براي آنها بکنيد.

به اين ترتيب پيج شما به چند صد نفر مخاطب جديد معرفي شده و البته اين اتفاق براي طرف مقابل هم مي‌افتد. اگر در اين فرآيند پيج‌هاي خوب و مرتبطي را پيدا کنيد، بازخود خيلي خوبي مي‌گيريد.

?. لايو دو نفره

لايو 2 نفره يکي ديگر از روش هاي افزايش فالوور اينستاگرام است که مي‌تواند بدون کمترين هزينه، باعث جذب مخاطبان جديد براي شما شود. در اين راهکار، کافي است به سراغ افراد فعال در حوزه فعاليت خودتان يا حداقل افرادي که فعاليت‌شان به شما نزديک است رفته و پيشنهاد برگزاري لايو دو نفره بدهيد.

در ادامه، لايوي با يک موضوع برگزار کرده و به اين ترتيب دنبال کنندگان شما با آن فرد آشنا شده و البته دنبال کنندگان طرف مقابل شما را مي‌شناسند. در چنين شرايطي اگر محتواي خوبي در لايو ارائه کرده و صحبت‌هاي خوبي داشته باشيد، افراد اقدام به دنبال کردن اکانت شما مي‌کنند.

آيا ابتدا بايد حتما فالوور اينستاگرام بخريم؟

خيلي از دوستان فکر مي کنند براي شروع فعاليت تجاري در اينستاگرام در ابتدا حتما بايد فالوور بخرند. طرز فکر خيلي از دوستان اين است که در ابتدا اگر فالوورهاي پيج شان کم باشد نمي توانند در جذب فالوور بيشتر موفق باشند. شايد اينطور به نظر برسد اما با راه کارهايي که در اين مقاله خدمت شما ارئه مي دهم قطعا مي توانيد فالوورهاي زيادي را به کسب و کار خود جذب کنيد بدون اينکه در ابتدا فالوورهاي زيادي داشته باشيد.

 

اگر قصد داريد براي شروع کارتان فالوور اينستاگرام بخريد بهتر است در ابتدا از فالوور هاي ايراني استفاده کنيد و به تعداد کمي بخريد. سپس با روش هاي گفته شده مي توانيد فالوورهاي واقعي زيادي را به پيج اينستاگرام تان جذب کنيد.

 

الان هر کسي مي داند که پيجي که مثلا 10 کا فالوور دارد بايد حداقل 2 کا لايک براي هر پستش داشته باشد. ولي پيج هايي که فالوور مي خرند وضعيت لايک پست هايشان خيلي افتضاح تر از اين حرفا است. همين دليل کافي است تا اعتبار پيج تان کاهش يابد و افراد زيادي متوجه شوند که پيج شما قابل اعتماد نيست!

 

پس همانطور که متوجه شديد فالوور هاي فيک و به قول معروف خريدني باعث لطمه زدن به برند و کسب و کارتان در اينستاگرام مي شود. متاسفانه کسب و کارهاي بزرگي از اين روش براي افزايش فالوور پيج اينستاگراشان استفاده مي کنند ولي نمي دانند در آينده با دستان خود قرار است کسب و کار خود را نابود کنند.

 

بهترين راه اين است که اصولي به دنبال بالا بردن فالوور هاي پيج اينستاگرام تان باشيد. هيچ چيز مانند فالوور هاي واقعي براي شما اهميت ندارد. در اين مقاله ايده هايي را با شما در ميان مي گذارم تا بتوانيد دنبال کنندگاني که واقعا عاشق کسب و کار شما هستند را پيدا کنيد.

 

البته اگر قصد داريد از سايت مطمئني فالوور بخريد در انتهاي اين مقاله يک سايت مطمئن را براي خريد فالوور اينستاگرام به شما معرفي مي کنم.

http://edu.fudanedu.uk/user/saimamarin2/

http://fudanedu.uk/user/saimamarin2/

http://jobs.ict-edu.uk/user/saimamarin2/

http://ict-edu.uk/user/saimamarin2/

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 187 تاريخ : جمعه 27 آبان 1401 ساعت: 10:42

«اضافه وزن» و «چاقی» در دوران بارداری دقیقاً چیست؟

در اولین ملاقات پزشک قبل از بارداری، مامای شما ممکن است قد و وزن شما را اندازه بگیرد تا بتواند شاخص BMI شما را تعیین کند. BMI شما معیاری است که از قد و وزن شما استفاده می کند تا تعیین کند آیا وزنتان در محدوده سالم هست یا خیر؟ برای زنان باردار محاسبه BMI براساس وزن قبل از بارداری خواهد بود. خواندن این موارد برای مادرانی که دچار اضافه وزن در بارداری هستند ضروری است.


هنگامی که BMI محاسبه می شود، مقیاس بررسی آن به این شرح است:کمتر از ۵/۱۸ = کم وزن

۵/۱۸ تا  ۹/۲۴ = وزن سالم

۲۵ تا ۹/۲۹ = اضافه وزن

۳۰ تا ۹/۳۹ = چاق

۴۰ = به شدت چاق

اگر کسی که در مراقبت های بهداشتی شما دخیل است، مانند ماما و پزشک زنان، از واژگانی همچون “اضافه وزن” یا “چاقی” برای توصیف وزن شما استفاده کرد، ناراحت نشوید. بسیاری از زنان این شرایط را دوست ندارند، اما هیچ کس در مورد شما داوری نمی کند. ممکن است متخصصان پزشکی که در دوران بارداری از شما مراقبت می کنند ، نیاز به استفاده از این کلمات داشته باشند تا بتوانند اطمینان حاصل کنند که شما بیشترین مراقبت و احتیاط را برای داشتن یک بارداری سالم انجام خواهید داد. مثلاً کسی که به عنوان چاق طبقه¬بندی می¬شود، از مشاوره و مراقبت اضافی برخوردار خواهد شد.

خطرات اضافه وزن در بارداری چیست؟

اگر قبل از بارداری یا در اوایل بارداری BMI بالا (بیش از ۲۵) دارید، این امر می¬تواند بر سلامتی شما و نحوه رشد جنین تان تأثیرگذار باشد. هرچه BMI شما بیشتر باشد ، خطر بیشتری شما را تهدید می¬کند.

خطرات اضافه وزن در بارداری شامل موارد زیر است:

۱- فشار خون بالا و پره اکلامپسی یا مسمومیت دوران بارداری

۲- ترومبوز یا لخته شدن خون در رگ

۳- دیابت حاملگی (دیابت بارداری)

۴- تولد زودرس (تولد جنین قبل از رشد کامل)

۵- درد زایمان طولانی¬تر

۶- سزارین اورژانس

۷- خونریزی شدید بعد از زایمان

۸- BMI بالا و خطرات برای کودک

خطراتی که به موجب اضافه وزن در بارداری کودک شما را تهدید می¬کند شامل موارد زیر است:

۱- سقط جنین

۲- تولد زودرس (تولد جنین قبل از رشد کامل)

۳- زایمان جنین مرده

۴- متولد شدن نوزادی که وزن بالایی دارد

۵- خطر چاقی و دیابت در زندگی آینده فرزندتان

قطعاً خواندن این موارد برای مادرانی که دچار اضافه وزن در بارداری هستند کار دشواری است اما سعی کنید نگران نباشید. شما در طول دوران بارداری خود نیاز مراقبت¬های بیشتری خواهید داشت و موارد زیادی وجود دارد که می تواند به شما در به حداقل رساندن خطرات اضافه وزن در بارداری و داشتن یک بارداری سالم تر کمک کند.

“گاهی اوقات ممکن است به دلیل اضافه وزن در بارداری احساس کنید که بدترین مادر دنیا هستید. اما تمام آنچه که هر خانم بارداری می خواهد، داشتن یک بارداری سالم و در نهایت تولد فرزندی سالم است. بنابراین هنگامی که متخصصان مراقبت های بهداشتی یا پزشکتان درباره چاقی صحبت می کنند، سعی کنید احساس ناراحتی نکنید، زیرا آن ها فقط مطابق دستورالعمل برخورد می کنند و خواستار سلامت شما و فرزندتان هستند. به یاد داشته باشید که مدیریت افزایش وزن مادر در دوران بارداری و انتخاب مواد غذایی سالم، توصیه ای مفید برای همه مادران در بارداری، صرف نظر از وزن اولیه آن ها است.

آیا برای افرادی که دچار اضافه وزن در بارداری هستند احتمال کاهش این خطرات وجود دارد؟

اگر دچار اضافه وزن در بارداری هستید، بعید نیست بتوانید تمام این خطرات را کاهش دهید. اما موارد زیادی وجود دارد که باید انجام دهید تا مطمئن شوید که بارداری سالم تری خواهید داشت، مانند:

به تمام ملاقات پزشکان خود پیش از بارداری مراجعه کنید و مطمئن شوید که آیا توصیه ای برای آزمایش فشار خون یا دیابت حاملگی داشته اید یا خیر؟

خوب بخورید و فعال باشید

تمام مکمل های توصیه شده را مصرف کنید

از مشاوره تخصصی متخصص تغذیه و پزشک خود پیروی کنید.

آیا باید باردار شوم و وزن خود را کاهش دهم؟

خیر. حتی اگر به عنوان چاق طبقه بندی شوید، رژیم گرفتن در حین بارداری ممکن است به جنین آسیب برساند. فقط سعی کنید روی خوردن خوب تمرکز کنید. اگر این کار را انجام دهید، ممکن است در حین بارداری وزنی به دست نیاورید و حتی ممکن است کمی وزن از دست بدهید. این امر به کودک شما آسیبی نمی رساند.

در دوران بارداری چه مراقبت های ویژه ای انجام خواهم داد؟

اگر BMI بالای ۳۰ دارید، برای ارزیابی و مشاوره در مورد تغذیه سالم و ورزش به پزشک متخصص رژیم غذایی مراجعه کنید.

اگر دچار اضافه وزن در بارداری هستید بایستی کارهای زیر را انجام دهید:

اسکن های اولتراسوند اضافی برای بررسی رشد جنین

آزمایش فشار خون در هر ملاقات پزشک قبل از زایمان

آزمایش دیابت حاملگی بین ۲۴-۲۸ هفته (اگر BMI شما بیش از ۴۰ سال باشد ممکن است این آزمایش زودتر انجام شود)

ارزیابی خطر ابتلا به ترومبوز (لخته شدن خون در پاها یا ریه ها) در اولین ملاقات پزشک پیش از شروع بارداری، که پس از آن در تمام دوران بارداری شما این شاخص کنترل خواهد شد.

همچنین ممکن است نیاز به تزریق هپارین با وزن مولکولی کم داشته باشید تا خطر لخته شدن خون را کاهش دهد.

اگر BMI بالای ۴۰ داشته باشید، احتمال بروز عوارض در هنگام زایمان بیشتر است. این عوارض شامل:

درد زایمان طولانی تر

زایمان زودرس (قبل از ۳۷ هفتگی جنین)

سزارین اضطراری

در صورت نیاز به سزارین، خطرات عوارض بعد از عمل مثل عفونت و لخته شدن خون و عمل دشوارتر وجود دارد

عوارض بیهوشی به خصوص در زمان بیهوشی عمومی بدن

خونریزی شدید پس از زایمان یا در زمان سزارین

به دلیل وجود این خطرات، متخصص زنان و زایمان با شما در مورد ایمن ترین راه ممکن برای زایمان صحبت کرده در حالی که گزینه¬های پیش روی شما ممکن است محدود باشد. شما همچنین باید به یک متخصص بیهوشی (پزشک متخصص در تسکین درد) مراجعه کنید تا در مورد کاهش درد هنگام زایمان مشورت کند.

طبقه بندی چاق همیشه به این معنی نیست که به سزارین احتیاج خواهید داشت اما احتمال سزارین شما بیشتر است.

مصرف مکمل های بارداری:

مصرف مکمل های بارداری برای افرادی که دچار اضافه وزن در بارداری هستند اندکی متفاوت است:

اسید فولیک

اسید فولیک به کاهش خطرات ناشی از نقص لوله عصبی کودک کمک می¬کند. اگر BMI شما ۳۰ یا بالاتر است، باید دوز روزانه ۵ میلی گرم اسید فولیک مصرف کنید. این یک دوز بالاتر از دوز معمول بارداری است، بنابراین به نسخه پزشک خود نیاز دارید. در حالت ایده آل ، این کار باید یک ماه قبل از بارداری و تا رسیدن به هفته سیزدهم بارداری انجام شود. اگر قبل از بارداری آن را مصرف نکرده اید، نگران نباشید، اکنون مصرف آن را شروع کنید و تا هفته سیزدهم ادامه دهید.

مکمل های ویتامین D

به همه خانم های باردار توصیه می شود که روزانه ۱۰ میکروگرم مکمل ویتامین D مصرف کنند. اگر BMI شما بالای ۳۰ سال باشد، به احتمال زیاد شما فاقد ویتامین D هستید، بنابراین مصرف مکمل های ویتامین D برای شما بسیار مهم است

غذاهای مادران باردار دارای اضافه وزن:

اگر در دوران بارداری اضافه وزن دارید سعی کنید:

از “خوردن برای دو نفر” خودداری کنید.

وعده های غذایی خود را بر اساس غذاهای نشاسته ای مانند سیب زمینی، نان قهوه ای، ماکارونی قهوه ای یا برنجی که حاوی سبزیجات است، پایه گذاری کنید.

غذاهای سرشار از فیبر مانند جو، لوبیا، عدس، غلات، دانه ها، میوه و سبزیجات و همچنین نان سبوس دار، برنج قهوه ای و ماکارونی میل کنید.

به جای غذاهای چرب و دارای کالری بالا، هر روز حداقل پنج واحد از انواع میوه و سبزیجات میل کنید.

غذاهای کم چربی بخورید.

تا حد امکان از خوردن موارد زیر بپرهیزید:

مواد غذایی سرخ شده، نوشیدنی ها و شیرینی ها، بیسکویت هایی که دارای قندهای اضافه شده هستند و سایر غذاها پر چرب.

هر روز صبحانه بخورید.

به میزان حجم وعده های غذایی و میان وعده های خود دقت کنید و مراقب تعداد دفعات غذا خوردنتان در طول روز باشید.

https://koodakdif.ir/%d9%87%d9%85%d9%87-%da%86%db%8c%d8%b2-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%da%86%d8%a7%d9%82%db%8c-%d9%88-%d8%a7%d8%b6%d8%a7%d9%81%d9%87-%d9%88%d8%b2%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7/

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 249 تاريخ : پنجشنبه 19 آبان 1401 ساعت: 1:08

دانلود رمان پس کوچه هاي سکوت نسخه کامل پي دي اف، اندرويد، آيفون، جاوا

موضوع رمان: عاشقانه، اجتماعي

نويسنده رمان: م.مودب.پور

تعداد صفحات: 219

 

خلاصه رمان: داستان درباره وکيلي به اسم ترانه هستش که در يک پرونده به موکل خودش ميخواد کمک کنه تا از اعدام نجات پيدا کنه واز  موکلش ميخواد که از زندگيش بگه  وموکلش ميگه که  با پسري دوست ميشه که اون پسر باعث به  زندان رفتنش شده

قسمتي از متن رمان پس کوچه هاي سکوت

يه ساعتي هست که برگشتم خونه اما هنوز نه ناهار حاضره و نه خودم !ظرفاي ديشب کثيفه و چرب و چيلي تو ظرفشويي مونده ن !رختاي چرکم تو سبده کنار لباسشويي!خونه م کثيفه و به هم ريخته ! خودمم رو يه مبل کنار يه ميز موندم !چشمم به يه ضبط صوت کوچولوئه که رو ميز گذاشتم !بغل شم چند تا نواره !يه ساعته نشستم و ميخوام که روشنش کنم اما نميشه .!
يعني ممکنه که نيم ساعت ديگه بتونم روشنش کنم ؟

!يا مثال امشب؟ يا فردا؟!اما چه فرقي داره ؟ چه
الان چه نيم ساعت ديگه چه شب چه فردا . اولين نوار رو گذاشتم توش کليدش رو فشار دادم .نوار اول شنبه ساعت 9صبح تاريخ…زندان زنان…پرونده شماره …نام افسانه.. بشين دختر جون من وکيل توام .اگه باهام حرف نزني که نميتونم کاري برات بکنم !سکوت
الان يه ربع ميشه که اينجام !وقت من ارزش داره !کاراي ديگه اي هم دارم !سکوت عزيزم!فکر مي کني اين سکوت کاري برات انجام ميده ؟!

باشه !الان نيسم ساعته که من منتظر موندم اما…!خب حتما احتياج به کمک نداري !سکوت پس من برم ؟!حرف نميزني؟!چه جوري ميخواي کمکم کني؟ همينکه همين حرف رو زدي خودش يه جور کمک کردن به توئه !همين ؟!خسته نباشي!من فقط يه وکيلم چند سالت هس؟!  قراره من از تو سوال کنم نه تو از من

منبع :

 

https://graph.org/%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AA%D9%88-%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A8%D9%88%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%A7-%D9%82%D8%A7%D8%B3%D9%85%DB%8C-08-02

https://penzu.com/p/bde6ddbf

https://writeupcafe.com/%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%b9%d8%a7%d8%b4%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%aa%d9%88-%d9%87%d9%85%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a8%d9%88%d8%af%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7-%d9%82%d8%a7%d8%b3%d9%85 /

https://all4webs.com/abdulwahab/gggg.htm?28961=1617

https://squareblogs.net/c4lti6pxo0

https://www.tumblr.com/blog/view/abdulwahab23/691452602329759744?source=share

https://abdulwahab656.bloggersdelight.dk/2022/08/02/%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%b9%d8%a7%d8%b4%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%aa%d9%88-%d9%87%d9%85%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a8%d9%88%d8%af%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7-%d9%82%d8%a7%d8%b3 /

https://biiut.com/read-blog/4453

https://baghstore.info/%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%be%d8%b3-%da%a9%d9%88%da%86%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b3%da%a9%d9%88%d8%aa/

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 179 تاريخ : سه شنبه 29 شهريور 1401 ساعت: 19:57

بهينه سازي فضاي دفتر کار با پارتيشن اداري

پارتيشن اداري يکي از ابزارهاي مفيد و کارا در تقسيم بندي فضاست. بسياري از شرکت ‌ها و سازمان‌ ها داراي فضاي وسيع و يک دست هستند که در اين حالت کارکنان در کنار هم و در فضاي مشترک کار مي‌ کنند. براي جداسازي اين فضا و ايجاد فضاي خصوصي براي هر نفر مي ‌توان از پارتيشن استفاده کرد. يکي از مشکلاتي که مديران در فضا هاي کار با آن مواجه مي ‌شوند، استفاده صحيح از فضا هاي موجود است. اين چالش که در نهايت ممکن است مشکلات زيادي را در دفتر کار به وجود بياورد، باعث مي ‌شود تا راندمان کاري کارمندان پايين بيايد و آن‌ها از اينکه ساعت‌ هاي طولاني را در محيطي خسته‌کننده به سر مي ‌برند، کلافه و سر در گم بشوند. دکوراسيون دفاتر اداري از اهميت زيادي برخوردار است، يک فضاي کار آشفته با دکوراسيوني بي‌قاعده و نامناسب ثمره‌اي جز خمودگي نيروي کار و ايجاد بي‌نظمي در فضا به دنبال ندارد. وقتي ما ساعت‌هاي طولاني از روزمان را در محيط کاريمان سپري مي‌کنيم پس قطعاً نوع چيدمان اين فضا به‌اندازه چيدمان و دکور خانه در روحيه و ميزان انرژي ما تأثيرگذار است، به خصوص که فضاي کاري بايد به نحوي چيدمان شود تا علاوه بر راحتي اعضاي تيم در جلب نظر مشتري هم مؤثر باشد. هرچند که راه‌هاي مختلفي براي طراحي داخلي دفاتر کاري پيشنهاد مي‌شود اما يکي از بهترين گزينه‌ها براي نظم بخشيدن و زيباسازي محيط‌هاي اداري کمک گرفتن از انواع پارتيشن‌هاي اداري و به خصوص پارتيشن شيشه اي است.

1q_whfa.jpg

از قابليت‌هاي پارتيشن شيشه اي که در دکوراسيون اداري کاربرد دارد امکان انتخاب رنگ و طراحي بر روي شيشه‌هاست. رنگ از اين نظر که بر خلق‌وخو و ميزان انرژي اعضاي تيم اثرگذار است در اصول دکوراسيون اداري هم جايگاه ويژه‌اي دارد. کاربرد رنگ‌هاي مختلف در فضاي اداري مي‌تواند بر پويا شدن اين فضا و بالا بردن سطح انرژي کارمندان اثرگذار باشد.

 

انواع پارتيشن اداري

  • پارتيشن ام دي اف (MDF)
  • پارتيشن شيشه اي
  • پارتيشن آلومينيومي
  • پارتيشن چوبي اداري
  • پارتيشن ترکيبي

کاربرد اصلي پارتيشن هاي اداري جدا کردن فضاهاي مختلف از يکديگر است. در اين صورت مي توان به راحتي و در کمترين زمان ممکن ساختمان را باب ميل خود تقسيم بندي نمود داشتن اتاق مجزا براي هر يک از کارکنان مي تواند به بالا بردن راندمان کاري شرکت کمک کند. با ايجاد اتاق هاي مجزا، کارکنان نسبت به محيط کاري خود احساس مسئوليت پيدا کرده و براي مرتب کردن آن، دسته بندي اسناد و مدارک و... تلاش بيشتري مي کنند. از سوي ديگر با تفکيک اتاقها از يکديگر، کارکنان با آرامش بيشتري مسئوليت هاي خود را بر عهده مي گيرند و اتمام کار نيز مطابق با اهداف شرکت خواهد بود. با استفاده از پارتيشن هاي اداري مي توان  ساختمان اداري را به صورت شناور و دلخواه خود تقسيم بندي کرد.

 

 

ويژگي هاي پارتيشن اداري

  • اجراي پارتيشن اداري آسان است
  • يک عايق صوتي و حرارتي خوب
  • جداسازي و اجراي دوباره آسان
  • قابليت نصب پرده
  • تعمير و تعويض آسان
  • رنگ بندي و طرح هاي متنوع
  • قابليت ضد آب و استفاده از تکنولوژي نانو
  • قابليت نصب قفسه و کمد
  • زيبايي ظاهري
  • يک سازه سبک
  • قابل اجرا و پياده سازي در ابعاد متنوع
  • بهينه سازي محيط
  • ارزان و مقرون به صرفه
  • طول عمر بالا

پارتيشن اداري براي همه فضاهاي اداري موثر و کارآمد هستند. مهم است که نوع پارتيشن و متريال مورد نظر را انتخاب کنيد. پارتيشن اداري با استفاده از شيشه ميتواند ويژگيهاي منحصر به فرد و مطلوب دفتر را برجسته کند و همچنين با استفاده از مواد غير شيشهاي برخي از مناطق مانند: اتاقهاي فايل را مخفي کند. پارتيشنهاي اداري بايد به شرايط عملياتي کسب و کار براي افزايش بهرهوري کارکنان و ترويج محيط کاري مثبت با ارائه حريم خصوصي کمک کند.

 

 

پارتيشن تک جداره اداري

پارتيشن تک جداره اداري يکي از بهترين و به صرفه ترين روش ها براي تفکيک فضاهاي اداري به شمار مي رود که با استفاده از آن محيط هاي بزرگ را به قسمت هاي کوچکتر و کاربردي تر تقسيم مي کنند. پارتيشن تک جداره اداري به نوعي طراحي و ساخته شده است که که در کم ترين زمان ممکن نصب و به مرحله اجرا در مي آيد و همين مساله باعث شده که به ميزان چشمگيري در زمان صرفه جويي شود. استفاده از اين روش براي کساني که وقت کافي براي ديوار کشي داخلي ندارند و همچنين مي خواهند در هزينه ها صرفه جويي کنند گزينه ي بسيار مناسبي است.همانطور که ذکر شد پارتيشن تک جداره اداري داراي تنوع زياد و قيمت مناسب است. به همين خاطر مورد توجه ادارات و شرکت ها قرار گرفته است و نکته قابل توجه و مهم آن اين است که داراي استحکام زيادي مي باشد. پارتيشن هاي تک جداره اداري بدون هيچ گونه لغزندگي و به حالت ايستاده هستند.پارتيشن تک جداره اداري در انواع مدل هاي کوتاه، بلند، نيمه بلند و گاهي وقت‌ها تا سقف طراحي و ساخته مي شوند.

 

 

مهم ترين ويژگي هاي پارتيشن اداري

  1. پارتيشن ها قابليت تعويض و تعمير دارند.
  2. رنگ بندي در پارتيشن هاي اداري وجود دار.
  3. در پارتيشن ها مي توانيد قفسه و کد را نصب کنيد.
  4. قابليت نصب کر کره و پرده در پارتيشن هاي اداري وجود دارد.
  5. پارتيشن ها آسيبي به ساختمان وارد نمي کنند زيرا بسيار سبک هستند.
  6. پارتيشن ها را مي توانيد بعد از اين که نصب کرديد، جابه جا و حتي جدا کنيد.
  7. زمان زيادي براي نصب پارتيشن هاي اداري وجود ندارد و با سرعت و به راحت قابل اجرا است.

پارتيشن تک جداره اداري داراي محدوديت هاي بسياري در نصب و استفاده مي باشد. اين پارتيشن ها اکثرا در محيط هاي استفاده مي شود که طرح جداسازي فضاها و محيط نامشخص باشد و براي مدت طولاني تيغه چيني مشخصي طراحي نشده است و فقط براي مدت زمان کوتاهي از آن استفاده مي شود.

 

معايب پارتيشن تک جداره

 

  1. پارتيشن تک جداره آکوستيک نيست.
  2. پارتيشن تک جداره عايق حرارت و گرما نيست.

 

 

 

 

با پرچين پارتيشن توليدکننده، طراح و مجري انواع پارتيشن اداري و پارتيشن شيشه ‌اي همراه باشيد و به نشاني اينترنتي parchinco.com مراجعه نماييد . کارشناسان ما با توجه به فضا و خواسته هاي شما بهترين پيشنهاد را به شما ارائه خواهند داد.

منبع: جامعه نيوز

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 187 تاريخ : جمعه 25 شهريور 1401 ساعت: 20:54

سئوسايت جه تاثيري بر بالا رفتن ميزان فروش دارد؟

رابطه بين موقعيت خود را در صفحه نتايج جستجو و ترافيک ورودي از طريق بازديد کنندگان استo.is غيرخطي. اين به اين معني است که يک تغيير کوچک در اين موقعيتable قادر به ايجاد يک تغيير بزرگ در ترافيک است. با کوچکترين تغيير-پمپ و افزايش جدي ترافيک. به بازديدکنندگان بيشتر اعتماد کنيد افرادي که بازديد مي کنند چيزي را جستجو مي کنند و به شما دسترسي پيدا مي کنند-شايد در مقايسه با شخصي که مي خواهيد از سايت شما به هيچ وجه ديگر بازديد کنيد-به سايت شما بيشتر اعتماد مي کنند (با فرض اينکه با محتواي ضعيف و بي سود و تجاري با هدف فريب مخاطب باشد-نبايد برخورد کرد و حسن نيت شما را حس کرد). به کاربر احساس خود را جستجو در وب و خواندن مقالات خود را و کشف quite در طبيعت کاملا متفاوت از احساس است که شما به سايت کارگرداني شده است. ممکن است با خود بگوييد-مثلا وقتي کسي مرا مي شناسد يا در شبکه هاي اجتماعي مرا دنبال مي کند.به پيشنهاد من اعتماد خواهند کرد. اين کاملا درست است. اما به هيچ وجه فراموش نکنيد که در اين مورد you شما اعتبار دامنه خود را صرف محتواي خود مي کنيد. هنگامي که شما مردد به ايجاد محتوا بوده ام و بر اين باورند که شما واقعا به جلو چيزي مفيد و با ارزش why و cre اعتبار سايت شما است تصور کنيد که سايت يا وبلاگ خود را به شخصي معرفي مي کنيد و او مي خواهد اعتبار سايت شما را بررسي کند. بديهي است که او-اگر متخصص باشد-حداقل از سه روش استفاده خواهد کرد: چند روش براي خواندن محتواي شما (ارزيابي مستقيم محتوا) رتبه الکسا وب سايت شما را بررسي مي کند (طبق مخاطبان شما) جستجو براي چند کلمه کليدي مربوط به موضوع سايت شما در مورد رتبه بندي الکسا ممکن است بتوانيد بهانه هايي را مطرح کنيد که محتواي بکلينک pbn مفيد شما تخصصي است و مخاطبان کمي دارد و هيچ کس نبايد انتظار مخاطبان انبوه را داشته باشد-اما گوگل حاضر نيست محتواي شما را به ديگران توصيه کند-اين به سادگي قابل قبول نيست. عبارت" به هر حال ارمو مجموعه اي از تکنيک ها است " به معناي حدود پنج يا ده سال پيش بود. هوش مصنوعي و يادگيري ماشين روز به روز قدرتمندتر مي شوند و پيشنهاد نکردن توسط موتورهاي جستجو مي تواند تا حدي به اين معني باشد که شما به نيازها و نگراني هاي مخاطبان در فضايline توجه نمي کنيد و براي قلب خود مي نويسيد. کمک به حفظ رتبه الکسا سايت شما مهم نيست که چه ما مي گويند رتبه الکسا مهم نيست و ارزش امروز lower پايين تر از گذشته است (که واقعا است) دوباره as همانطور که گفتيم بالا کمي al الکسا يکي از معيارهاي قضاوت اساسي براي سايت شما است. از اين منظر, ما مي توانيم رتبه الکسا به اثر مهارت هاي ارتباطي پايه, تشبيه: ما انسان ها, فراتر از کيسه, کفش, و it. اما من همچنين مي دانم که در نگاه اول همان معيارها در قضاوت ديگران تاثير مي گذارد و اصلاح مي شود تا زمان و انرژي مورد نياز ما را صرف کنيم. بنابراين اگرچه رتبه بندي الکسا نبايد اولين ما باشد conce.it منطقي است که مکاني را در وسط يا انتهاي ليست نگراني هاي خود به ارگن اختصاص دهيم. تعداد کمي از افراد فکر مي کنند که الکسا نشانه فعاليت صاحبان سايت و وبلاگ ها است و براي حفظ رتبه بندي الکسا-بايد به طور مداوم مطالب جديد را بنويسند و منتشر کنند. هيچ استدلالي وجود ندارد که انتشار د-محتوا و به روزرساني محتوا-مي تواند مخاطبان شما را حفظ کرده و رتبه الکسا را نيز بهبود بخشد. اما به روزرساني سايت و وبلاگ شما نيز غيرقابل قبول است-رتبه شما از بين مي رود و ديگر هيچ کس از سايت شما بازديد نمي کند. اگر بخشي از ترافيک را در سايت خود توسط گوگل و ديگر موتورهاي جستجو عرضه, زماني که سايت به روز نمي خواهد, و غيره. صرفا فاصله بين بازديد مخاطبان increased افزايش (دير تا بعد, به علف هاي هرز سر سايت, چون دير تا بعد مي دانند., تغيير ايجاد خواهد شد). اما در عين حال-ترافيک ورودي از موتورهاي جستجو - مي تواند سايت شما را شکوفا کند. ساخت زمان براي S يک سرمايه گذاري بلند مدت است گزينه هاي ديگر چيست س شما مي خواهيد براي قرار دادن بنر در سايت هاي ديگر تبليغ مي خواهيد در پست هاي شبکه هاي اجتماعي تبليغ کنيد visit شما مي خواهيد به گوگل پرداخت کنيد تا شما را در قالب تبليغات تبليغ کند کوترر کروم (با نرخ دلار که مي دانيم و مي دانيم)) شما مي خواهيد انجام دهيد بازاريابي ايميل marketing Or يا مي خواهيد سايت هاي ديگر را براي انتشار محتواي حمايت شده پرداخت کنيد محتواي شما مي خواهيد در کانال تلگرام پست بگذاريد و بخشي از مخاطبان را به سايت خود هدايت کنيد؟ هدف سايت چيست و چرا مهم است س در بازار رقابتي امروز, ارگو مهم تر از هميشه است. ميليون ها کاربر از موتورهاي جستجو براي حل مشکلات و يافتن پاسخ سوالات خود به پورتال گيل سئو استفاده مي کنند. بنابراين واضح است که اگر شما يک وبلاگ داريد-سايت يا فروشگاه اينترنتي-مي تواند رشد کند و به اهداف کسب و کار شما برسد. بهينه سازي وب سايت مهم است زيرا : بيشتر کاربران يکي از پنج پيشنهاد بالاتر را در صفحه نتايج جستجو انتخاب مي کنند و هرچه رتبه شما بالاتر باشد بازديدکنندگان و مشتريان بيشتري کسب مي کنيد. پرسش و پاسخ فقط مربوط به موتورهاي جستجو نيست و اجراي يک استراتژي خوب در اين زمينه باعث بهبود تجربه کاربر و قابليت استفاده وب سايت مي شود. همچنين سايت را در شبکه هاي اجتماعي تبليغ مي کند. در واقع افرادي که سايت شما را از طريق موتورهاي جستجو جستجو مي کنند بيشتر احتمال دارد که google در فيس بوک Tw توييتر google گوگل پلاس و ساير شبکه هاي اجتماعي را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. هنگامي که شما براي يک کلمه يا سوال در گوگل جستجو (و يا هر موتور جستجو ديگر), پاسخ از طريق صفحه نتايج نمايش داده. براي مرتب سازي اين نتايج مجموعه اي پيچيده از الگوريتم ها پياده سازي مي شوند که شامل فاکتورهاي رتبه بندي مي شوند و موتورهاي جستجو تصميم مي گيرند که سايت شما با توجه به جستجو رتبه بندي کند.بنابراين سايتي که با رعايت فاکتورهاي سمو بهينه شده است شانس بالاتري براي رتبه بندي نسبت به سايتهاي غير بهينه دارد. گوگل به عنوان محبوب ترين موتور جستجو بيش از ??? سيگنال براي تعيين رتبه بندي در نظر گرفته مي شود و اگر مي خواهيم سيگنال ها به دو قسمت دسته بندي شوند کلي جستجوگرها داخلي (در صفحه جستجوگرها) و جستجوگرها خارج از سايت (خارج از صفحه جستجوگرها) تقسيم مي شوند. هيچکدام از اينها راههاي اشتباهي نيستند. اما شما بايد به خاطر داشته باشيد که ويژگي مشترک ارگن sec مقطع خود است. شما در نظر بودجه, و تا زماني که بودجه صرف شده است, تبليغات ادامه. اين به اين دليل است که شما همچنين مخاطبان رسانه هاي اجتماعي خود را به وب سايت خود هدايت مي کنيد-شما بايد به طور مداوم محتواي جديدي توليد کنيد (هر روز نمي توانيد بدون وقفه.پيوندها را دوباره ارسال کنيد و از ديگران بخواهيد کليک کنند)). رپورتاژ دانشگاهي

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 223 تاريخ : شنبه 19 شهريور 1401 ساعت: 1:01

حقايقي جالب که درباره گل آفتابگردان نمي دانستيد

هيچ چيز مانند گل‌هاي آفتابگردان تابستان را نمي‌گويد، و آن‌ها براي آوردن حس واقعي فصل به هر دسته‌گلي عالي هستند

روشن و شاد، اين شکوفه هاي نمادين دقيقاً شبيه خورشيدهاي مينياتوري به نظر مي رسند

هيچ گل بهتري براي گسترش شادي تابستاني وجود ندارد و ما دوست داريم آنها را در ترتيبات خود بگنجانيم.

آفتابگردان را دوست داريد؟ در اينجا فقط چند واقعيت در مورد آنها وجود دارد که آنها را باور نکردني تر مي کند.

گل آفتابگردان فوق‌العاده مفيد است

گل آفتابگردان اصالتاً از آمريکاي شمالي است و بيش از 4500 سال است که کشت مي شود. اين تا حدي به اين دليل است که کل گياه آفتابگردان خوراکي است، بنابراين از برگ ها، ساقه ها و ريشه ها مي توان به عنوان غذا استفاده کرد. در واقع، آفتابگردان به عنوان غذا در آمريکاي شمالي رشد مي کرد، قبل از اينکه محصولات ديگري مانند ذرت رايج شود.

علاوه بر اين، آفتابگردان ها را آسياب مي کردند تا آرد ايجاد شود و دانه هاي آن را بو داده و مي خوردند. همانطور که امروزه نيز وجود دارد، از روغن آفتابگردان در آشپزي استفاده مي شد. روغن و رنگدانه ها همچنين مي توانند براي کاربردهاي آرايشي مختلف مانند رنگ و ساقه آن در ساخت و ساز استفاده شود.

زماني که کاشفان اسپانيايي دانه هاي آن را در دهه 1500 به اروپا آوردند، گل آفتابگردان به عنوان يک گل تزئيني محبوب شد.

معني گل آفتابگردان

با همه ارتباط آنها با آفتاب، جاي تعجب نيست که گل هاي آفتابگردان گل هاي بسيار مثبتي در نظر گرفته شوند. آنها را براي انتقال احساساتي مانند شادي، گرما، شانس، ستايش و دوستي بفرستيد. آنها گلهاي مناسبي براي جشن گرفتن يک مناسبت شاد، يا براي شاد کردن کسي که دوران سختي را پشت سر مي گذارد، هستند

حقايقي جالب که درباره گل آفتابگردان نمي دانستيد

خريد دسته گل آفتابگردان

گل آفتابگردان خورشيد را دنبال مي کند

گل‌هاي آفتابگردان نه تنها شبيه خورشيدهاي مينياتوري هستند، بلکه شکوفه‌هاي آن‌ها نيز خورشيد را در سراسر آسمان دنبال مي‌کنند. آنها ساعت هاي بيولوژيکي خود را دارند که به آنها کمک مي کند تا خورشيد را در طول روز از شرق به غرب دنبال کنند و سپس در شب به موقعيت اصلي خود برگردند.

با اين حال، آنها اين کار را فقط به عنوان گياهان جوان انجام مي دهند، زيرا به رشد مناسب آنها کمک مي کند. پس از رشد کامل، آنها رو به شرق مي مانند زيرا زنبورها و ساير گرده افشان ها را جذب مي کند.

در اساطير يوناني، گل آفتابگردان اغلب با اسطوره کليتي و هليوس مرتبط است. کليتي يک پوره آب بود و عميقاً عاشق هليوس خداي خورشيد بود. متأسفانه او را براي الهه ديگري ترک کرد و گفته مي شود که کليتي روزها بدون آب و غذا هليوس را در حال عبور از آسمان با ارابه طلايي خود تماشا مي کرد. در نهايت، او به يک گل آفتابگردان تبديل شد، و گفته مي شود به همين دليل است که آفتابگردان هميشه رو به خورشيد است.

گل آفتابگردان براي مردم اينکا باستان نيز اهميت داشت. آنها را نمادي براي خورشيد مي‌دانستند و از آنها به عنوان بخشي از عبادت خود در معابد استفاده مي کردند.

گل آفتابگردان مي تواند واقعاً بلند شود

به طور متوسط، گل آفتابگردان استاندارد به ارتفاع بين 6 تا 10 فوت مي رسد، اما مي تواند بسيار بزرگتر شود. بلندترين گل آفتابگرداني که تا به حال ثبت شده است 30 فوت بوده و براي پايدار نگه داشتن آن به داربست هاي دقيق نياز دارد. اين گياه توسط هانس پيتر شيفر در آلمان رشد کرد که قبلاً سه بار رکورد را شکسته بود.

آفتابگردان انواع مختلفي دارد

رايج ترين و شناخته شده ترين گل آفتابگردان هليانتوس آنوس است. با اين حال، در واقع 70 گونه مختلف در خانواده هليانتوس وجود دارد که همگي بومي آمريکاي شمالي و مرکزي هستند. در کنار آفتابگردان زرد سنتي، انواع قرمز و سفيد نيز وجود دارد.
گل‌هاي آفتابگردان هميشه شکل معمولي را ندارند – برخي مانند آفتابگردان نارنجي آفتاب شکوفه‌هاي کرکي دارند.

حقايقي جالب که درباره گل آفتابگردان نمي دانستيد

خريد گل آفتابگردان

مراقبت از آفتابگردان

در حالي که گياه کوچک است، در اطراف ناحيه ريشه، حدود 7.5 تا 10 سانتيمتر از گياه، آبياري کنيد. براي محافظت از گياه، قرار دادن طعمه حلزون يا حلزون در اطراف ساقه ممکن است کمک کند.

پس از استقرار گياه، براي تشويق ريشه‌دهي عميق، به‌ندرت آبياري کنيد. مگر اينکه هوا به طور استثنايي مرطوب يا خشک باشد، هفته اي يک بار با چندين گالن آب آبياري کنيد.

گياهان را فقط به مقدار کم تغذيه کنيد. لقاح بيش از حد مي تواند باعث شکستن ساقه ها در پاييز شود. شما مي توانيد کود رقيق شده را به آب اضافه کنيد، هرچند از قرار دادن کود در نزديکي پايه گياه خودداري کنيد. ممکن است ايجاد يک خندق در دايره اي در اطراف گياه در حدود 45 سانتيمترکمک کند.

گونه ها و ارقام بلند نياز به حمايت دارند. چوب بامبو براي هر گياهي که داراي ساقه قوي و تک است و براي مدت کوتاهي نياز به حمايت دارد، انتخاب خوبي است.

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/MarriotKeziah3
https://www.pinterest.com/pin/937311741171370142/
https://express.adobe.com/page/G6jrSrNCRyO7k/
https://sites.google.com/view/citygol/home
https://onlineproofing.home.blog/2022/08/20/citygol/
https://marriotkeziah3.tumblr.com/
https://myspace.com/marriotkeziah3
فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 198 تاريخ : جمعه 18 شهريور 1401 ساعت: 16:26

هنديکپ چيست؟ | آموزش هنديکپ

در مدلي از بازي شرط بندي ورزشي شما نسبت به تعداد گل به تيم مقابل آوانس ميدهيد ، به اين نوع شرط بندي ، پيش بيني هنديکپ ميگويند .

جه درک بهتر اين نوع از پيش بيني فوتبال براي شما مثالي مي گوييم. به عنوان مثال شما وقتي که هنديکپ منفي دو يک تيم را انتخاب ميکنيد زماني برنده شرط ميشويد که اين تيم با اختلاف سه گل يا بيشتر پيروز بازي باشد . در موقعيتي که اين تيم بازي را با اختلاف 2 گل ببرد شرط شما فسخ خواهد شد و در صورتي که اين تيم با يک اختلاف برنده بازي باشد يا نتيجه بازي مساوي شود شما عملا شرط را مي بازيد.

انواع پيش بيني هنديکپ

هنديکپ در کشور ها و رشته هاي ورزشي مختلف تعريف متفاوتي دارد . ولي در اين بين چند نوع هنديکپ را همه وبسايت هاي شرط بندي ورزشي و به ويژه سايت هاي شرط بندي معتبر مثل چيتا بت با مفهوم مشابهي به کاربران خود عرضه کرده اند.

مهمترين شرط بندي هاي هنديکپ هنديکپ آسيايي ، هنديکپ سه تايي يا اروپايي ،هنديکپ دوبل ،هنديکپ صفر مي باشند. چيتا بت در اين  مقاله به شرح آنها پرداخته است:

 

 

به جداول زير دقت کنيد تا متوجه بيشتر گفته‌هاي ما باشيد.

برد کل مبلغ شرط بندي برنده است
نيم برد نيمي از مبلغ شرط بندي برنده است و نيم ديگر عينا برگردانده مي‌شود
برگشت شرط کل مبلغ شرط بندي عينا برگردانده ميشود
نيم باخت نيمي از مبلغ شرط بندي بازنده است و نيم ديگر عينا برگردانده مي‌شود
باخت کل مبلغ شرط بندي بازنده است

راههاي انتخاب درست شرط بندي

اوساسونا (+?.??): اوساسونا در حالت پايين، ? گل جلو است و در حالت بالا، ?.? گل جلو است. بازي ?-? به نفع بارسلونا شده است. در حالت پايين، بازي ?-? شده است و در حالت بالا، بازي ?-?.? شده است. در حالت پايين، پيش‌بيني برگشت مي‌خورد و در حالت بالا پيش‌بيني صحيح است. در واقع نيمي از مبلغ پيش‌بيني، برگشت مي‌خورد و نيمي از مبلغ پيش‌بيني برنده جايزه مي‌شود.

اوساسونا (+?.??): اوساسونا در حالت پايين، ?.? گل جلو است و در حالت بالا، ? گل جلو است. بازي ?-? به نفع بارسلونا شده است. در حالت پايين، بازي ?-?.? شده است و در حالت بالا، بازي ?-? شده است. . در هر دو حالت پيش‌بيني صحيح است و مجموعاً پيش‌بيني صحيح است.

بيشتر: چيتا بت https://cheeta-bet1.info

مابقي پيش‌بيني‌هاي مربوط به تعداد گل‌هاي جلو بودن اوساسونا نيز با توجه به نتيجه بازي به نفع اوساسونا خواهد بود.

 

هنديکپ آسيايي

هنديکپ آسيايي ، مشهورترين پيش بيني هنديکپ در بين کاربران وبسايت هاي شرط بندي مي باشد.

تصوير بالا نمونه اي از هنديکپ آسيايي مي باشد. اکنون به توضيح نحوه اجراي قوانين در شرط بندي هنديکپ ميپردازيم .

 

مثال :

در صورتي که بازي را با هنديکپ -1 تيم ميزبان شرط بسته ايد . در صورتي که تيم ميزبان با اختلاف 2 گل برنده شود و يا بيشتر ، شرط شما پيروز مي باشد.

در صورتي که بازي را با اختلاف بک گل ببرد مبلغ شما برگشت داده ميشود و اگر بازي مساوي شود و يا تيم مهمان بازي را ببرد شما شرط را مي بازيد.

+0 يا -0 در هنديکپ آسيايي چه معنايي دارد؟

0.00+ يا 0.00- در هنديکپ آسيايي همان “Draw No Bet” مي باشد کـه شايد پيش از اين مشاهده کرده باشيد. +/0.00 در شرط‌بندي هنديکپ آسيايي بـه اين معني اسـت کـه شـما شانس کمتري را براي هر يک از تيم‌ها براي برنده شدن دريک مسابقه دريافت مي کنيد، ولي در صورتي که تيم منتخب شـما برنده نشود و بازي با تساوي بـه اتمام برسد، بـه عنوان يک فشار، سهام خودرا پس ميگيريد.

يک تصور غلط رايج در مورد شرط بندي هنديکپ آسيايي در نگاه اول بـه خطوط شرط بندي هنديکپ آسيايي +0 يا -0 مي باشد. اغلب، شخصي کـه تازه وارد شرط‌بندي هنديکپ آسيايي شده اسـت، ممکن اسـت فکر کند.

چون هيچ مزيت يا ضرري براي هيچ يک از طرفين وجود ندارد کـه اين خط +0 مانند يک شرط بندي معمولي 1×2 در نتيجه تمام وقت باشد. شانس شرط بندي موجود نشان مي دهد کـه چگونه آن ها کاملاً متفاوت هستند.

همان طور کـه از جدول بالا مي‌بينيد، تيم A مورد علاقه بازي اسـت و با -0.00 شروع مي شود در حالي کـه تيم B ضعيف اسـت و +0.00 را دريافت مي کند.با اين حال، تا زماني کـه درنظر نگيريد کـه شانس هنديکپ آسيايي نتيجه تساوي را ارائه نمي‌دهد، ممکن اسـت منطقي نباشد. «در واقع، هيچ هنديکپ آسيايي گزينه تساوي را ارائه نميدهد».

 

بنابر اين بياييد عده اي از عکسهاي «و نام تيم ها [با عرض عذر از طرفداران آرسنال]» را دراين مورد بياوريم و نشان دهيم کـه نتيجه شرط بندي ها چه نتايج متفاوتي را براي بازي بـه همراه خواهد داشت.

چلسي -0.00 برد برد

Draw Push

باخت باخت

آرسنال +0.00 برد برد

Draw Push

باخت باخت

هنديکپ صفر

در شرط بندي بالا تصور کنيد هنديکپ صفر ميزبان را انتخاب کرده و روي آن شرط بسته ايد .

اگر ميزبان ببرد شما برنده هستيد . و اگر بازي مساوي شود مبلغ شرط شما برگشت خواهد شد و در صورتي که تيم مهمان برنده شود شما شرط را باخته ايد .

 

هنديکپ سه تايي يا هنديکپ اروپايي

هنديکپ اروپايي نيز به صورت عددي است . با اين تفاوت که در گزينه هاي هنديکپ اروپايي فقط اعداد صحيح را ميتوان انتخاب کرد .

براي مثال :

در هنديکپ منفي يک ميزبان اگر ميزبان با اختلاف 2 گل بازي را ببرد شما برنده هستيد .

در هنديکپ منفي يک مساوي اگر ميزبان دقيقا با يک پل بازي را ببرد نيز هنديکپ شما برنده ميشود .

و اگرميهمان مساوي کند يا ببرد هنديکپ مثبت 1 مهمان شما برنده شرط خواهد بود .

آيا شرط هنديکپ سود شما را زياد مي کند؟

با به کار بردن برخي توصيه ها و استفاده از شرط هنديکپ مي توانيد ابزار بسيار قوي براي سودآوري در شرط بندي فوتبال به دست بياوريد. اگر به تازگي با شرط هنديکپ آشنا شده ايد، توصيه مي کنيم که روي بازي هاي تيم هاي قوي شرط بندي کنيد. تيم هايي را انتخاب کنيد که فکر مي کنيد با اختلاف ? گل يا بيشتر برنده مي شوند. گاهي اوقات شما شرط هنديکپ تيم هايي را انتخاب کرده ايد که حتي با وجود برد تيم در بازي، باز هم نمي توانند به حد نصاب برسند و شما بازنده شرط مي شويد. با اين حال، اجازه ندهيد يکي دو شرط هنديکپ ناموفق باعث شود که فرصت ايده آلي براي شرط بندي هاي سودآور را از دست دهيد. قطعا بازيکنان برنده و قماربازان حرفه اي ورزشي از چنين رويکردي بهره مي برند که مي توانند براي مدت طولاني درآمدي ثابت پيدا کنند.

 

هنديکپ واليبال

شرط بندي هنديکپ يکي از گزينه هاي بسيار عالي براي شرط بندي که در ورزش هاي مختلف از جمله واليبال کاربرد زيادي دارد. هنديکپ به خصوص در بازي هايي که اختلاف دو تيم بالاست و يکي از تيم ها بسيار قوي تر از ديگري است گزينه معقولي است. ورزش واليبال در صورتي که بازي نزديک به هم باشد تا ? ست ادامه پيدا مي کند. ولي اگر تيمي برتري محسوسي نسبت به تيم ديگر داشته باشد، مي تواند در همان ? ست اول بازي را تمام کند. در چنين بازي هايي حرفه اي هاي شرط بندي از هنديکپ واليبال استفاده مي کنند. معمولا در هنديکپ واليبال براي تيم قوي تر هنديکپ منفي و براي تيم ضعيف هم هنديکپ مثبت کاربرد دارد.

پرکابردترين گزينه هنديکپ واليبال هنديکپ ?- تيم الف، تيم قوي تر است. هنديکپ اين تيم ابتدا به اين معني است که تيم الف قطعا بازي را برنده مي شود. دوما هم اينکه اگر يکي از ست هايي که تيم الف برده را کم کنيم و به تيم ب بدهيم، باز هم اين تيم الف است که برنده مي شود. براي مثال، اگر بازي ? بر صفر شود. شما هم ? ست را به تيم ب بدهيد، باز هم بازي ?-? به نفع تيم الف مي شود و شما هم برنده شرط هنديکپ واليبال مي شويد. در نهايت بايد بگوييم که دليل اصلي به کار رفتن گزينه هنديکپ واليبال اضافه کردن هيجان به شرط بندي ها و البته بالا بردن ضرايب در بازي هايي است که اختلاف دو تيم بسيار بالا است.

جدول هنديکپ

با همه اطلاعاتي در مورد هنديکپ آسيايي داديم، باز هم هيچ چيز جاي جدول کامل هنديکپ را نمي گيرد. در اينجا جدول کامل شرط بندي هنديکپ را بررسي کرده ايم تا بتوانيد به راحتي نتيجه شرط خود را با انتخاب هر کدام از گزينه هاي هنديکپ بدانيد. نتيجه شرط هاي هنديکپ هم معمولا باخت، برد، نيم برد، نيم باخت و فسخ (Push) شرط است.

نکته خيلي مهم درباره هنديکپ بازي زنده

در تمامي هنديکپ ها اگر وسط بازي و بصورت زنده ميخواهيد پيش بيني کنيد و گلي رد و بدل شده است حتما دقت کنيد که بعضي از سايت هاي پيش بيني و شرطبندي  از همان لحظه و از همان نتيجه هنديکپ را حساب مي کنند. يعن اگر بازي 1-0 شده و شما ميخواهيد هنديکپ بزنيد، بايد بازي را 0-0 فرض کنيد.

ولي در بعضي از سايت ها اينطور نيست و نتيجه فعلي بازي محاسبه مي شود.

بايد به پشتيباني سايت پيام بدين و بپرسين. و يا به ضريب ها نگاه کنيد اگر ضريب خيلي بيشتر يا کمتر از چيزي که فکر مي کنيد هست اول مطمئن شويد که نوع محاسبه هنديکپ در بازي زنده در اون سايت به چه صورت هست.

 

جمع بندي

در مجموع کلام و پس از مطالعه مواردي که در بالا گفته شد بايد به خوبي ياد گرفته باشيد که هنديکپ چيست و اين نکته را بدانيد که اين نوع شرط به خاطر افزايش ضرايب و سود بيشتري که به شرط بندان مي‌رساند بسيار محبوب‌تر از حالت عادي است چرا که کمتر پيش بيني را مي‌توان يافت که مي‌تواند در شرط بندي نتيجه‌اي خوب با ريسک تقريبي کمي ارائه دهد. ضرايب تيم محبوب طبق قوانين هنديکپ افزايش مي‌يابند. بسياري از کساني که در اين راه حرفه‌اي شده‌اند اين آپشن را به شرط بندي ميکس خود اضافه مي‌کنند تا بدين وسيله سود بيشتري را به جيب بزنند

سوالات متداول کاربران درباره شرط بندي هنديکپ

تفاوت بين شرط بندي هنديکپ و هنديکپ آسيايي چيست؟

فرقي ندارد. هنديکپ آسيايي از آنجا به اين نام شهرت پيدا کرده که در آسيا محبوبيت بالايي دارد. در هر دو مدل شرط بندي از آوانس گل براي کمتر کردن اختلاف بين دو تيم استفاده مي شود.

آيا شرط بندي هنديکپ فقط در فوتبال به کار مي رود؟

خير، اينطور نيست. شرط بندي هنديکپ در رشته هاي ورزشي مانند راگبي، فوتبال آمريکايي، تنيس، بسکتبال و ساير رشته ها کاربرد دارد. حتي برخي بنگاه هاي شرط بندي از هنديکپ در رشته هاي مسابقه اي همچون اسب دواني نيز استفاده مي شود.

فرق بين هنديکپ اروپايي و آسيايي چيست؟

در هنديکپ آسيايي از اعشار استفاده مي شود. ولي در هنديکپ اروپايي اعداد کامل به کار مي رود.

بهترين زمان استفاده از شرط هنديکپ چه زماني است؟

بهترين زمان براي شروع استفاده از شرط هنديکپ زماني است که در بازي نتوانيد گزينه هاي شرط بندي قابل صرفه اي را پيدا کنيد. ولي مي توانيد با شرط بندي هنديکپ بدون اينکه بخواهيد با اختلاف تيم ها فکر کنيد، از گزينه هاي مقرون به صرفه و سودآوري برخوردار شويد.

 

منبع: بتکارت بت کارت betcart

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 204 تاريخ : پنجشنبه 17 شهريور 1401 ساعت: 11:15

نتيجه جستجو در سئو

نتايج جستجو، نتايج يک موتور جستجو در نتيجه جستجوي جستجو توسط کاربران مهدي نجاري است.

به ليست هاي آماري، صفحات نتايج موتور جستجو يا به اختصار SERP نيز گفته مي شود. چنين فهرست نتايجي شامل نتايج جستجوي ارگانيک و همچنين بازديدهاي جستجوي پولي است.

 

در حالي که بازديدهاي جستجوي پولي در يک حراج تبليغاتي بي‌درنگ انجام مي‌شود، نتايج جستجوي ارگانيک بر اساس محاسبه الگوريتم‌هاي موتور جستجو است. يکي از اهداف سئو، کسب رتبه هاي برتر در جستجوي ارگانيک است.

 

نتايج جستجو چگونه ايجاد مي شوند؟

 

نتايج جستجوي گوگل و SERPهاي موتورهاي جستجوي ديگر به دو شرط نياز دارند: خزيدن و نمايه سازي. گوگل و ساير موتورهاي جستجو ابتدا بايد محتواي احتمالي را بررسي کنند.

 موتورهاي جستجوي اينترنتي براي اين منظور از به اصطلاح ربات ها استفاده مي کنند. اين برنامه ها دائماً در وب براي يافتن محتواي جديد جستجو مي کنند. اين يک کار بسيار گسترده است، زيرا به هر حال، اکنون چندين ميليارد وب سايت با صفحات فرعي ديگر وجود دارد.

 

ربات‌ها در کار خود پيوندهاي موجود به وب‌سايت‌هاي جديد و همچنين پيوندهاي درون صفحات وب را دنبال مي‌کنند. به محض بازديد از يک وب سايت، محتوا ايندکس مي شود. نمايه سازي به اين معني است که روبات هاي موتورهاي جستجو بخش هاي ضروري URL را ذخيره مي کنند.

 اين شامل متون و همچنين تصاوير و تاريخ آخرين بازديد است. علاوه بر اين، اندازه فايل، فرمت فايل هاي مورد استفاده يا اطلاعات ديگر را مي توان "کش" کرد.

 به محض انجام يک پرس و جو توسط کاربران، موتور جستجو به اين فهرست دسترسي پيدا مي کند. به محض وارد کردن عبارات جستجو، موتور جستجو به فهرست دسترسي پيدا مي کند و پيشنهادات مناسب را ارائه مي دهد يا ورودي جستجو را تکميل مي کند. گوگل همچنين اين تابع را "پيشنهاد گوگل" مي نامد.

 

درخواست جستجو مي تواند به صورت متن يا ورودي صوتي باشد. سپس الگوريتم ها از عوامل مختلفي براي محاسبه ميزان مرتبط بودن محتواي ذخيره شده در رابطه با عبارت جستجو استفاده مي کنند. علاوه بر اين، عوامل ديگري مانند مکان کاربر يا جستجوهاي قبلي در خروجي نتايج نقش دارند.

 

هوش مصنوعي براي توليد نتايج جستجو

 

در اکتبر 2015، گوگل اعلام کرد که از هوش مصنوعي (AI) براي توليد بازديدهاي جستجوي ارگانيک استفاده خواهد کرد. اين الگوريتم ويژه "RankBrain" نام دارد و امروزه يکي از سيگنال هاي مرکزي رتبه بندي است. ويژگي خاص اين الگوريتم اين است که خودآموز است. قادر به تفسير پرس و جوهاي جستجوي بي سابقه و ارائه نتايج مناسب است.

 

 

اجزاي SERP

 

نتايج يک موتور جستجو نيز قطعه قطعه ناميده مي شود. اينها در درجه اول عنوان، توضيحات و URL هستند. اگر کاربران بر روي چنين قطعه اي کليک کنند به وب سايت مورد نظر مي آيند.

 

Google اکنون قطعاتي را با تصاوير و ساير اطلاعات اضافي مانند رتبه‌بندي نمايش مي‌دهد. در اين مورد، ما از "قطعات غني" صحبت مي کنيم. براي نمايش اين داده هاي اضافي، گوگل از نشانه گذاري استفاده مي کند. اينها اضافاتي به کد منبع HTML هستند که ماشين‌ها را قادر مي‌سازند داده‌هاي ساختاريافته را بخوانند و پردازش کنند.

 

بازديدهاي جستجوي پولي به‌عنوان يک آگهي علامت‌گذاري مي‌شوند، دو نوع نتيجه پولي وجود دارد - تبليغات تبليغاتي و آگهي‌هاي فهرست محصول.

نتايج پرداخت شده نتيجه الگوريتم ها، نمايه سازي و خزيدن نيستند. شرکت ها براي ظاهر خود به ارائه دهندگان موتورهاي جستجو پول پرداخت مي کنند. اين اقدامات بخشي از بازاريابي موتورهاي جستجو هستند و به آنها تبليغات موتور جستجو نيز مي گويند. برنامه تبليغاتي مربوطه Google Ads نام دارد.

 

موتورهاي جستجو از عبارت جستجو براي تصميم گيري در مورد اينکه آيا و چه تعداد تبليغات پولي در مقابل بازديدهاي جستجوي ارگانيک قرار دهند استفاده مي کنند. علاوه بر اين، اين فضا توسط ساير محصولات خود نيز اشغال شده است.

 

نمودار زير برخي از عناصر موجود در بسياري از نتايج جستجوي گوگل را نشان مي دهد. اين شامل بازديدهاي جستجوي پولي (PLA)، نقشه‌هاي گوگل شامل قطعه‌هاي غني، در اين مورد رتبه‌بندي با ستاره و به دنبال آن اخبار، تصاوير و ويديوها مي‌شود. اين موارد متعلق به جستجوي جهاني است.

 

طرح تکه‌هاي معمولي را مي‌توان از روي گرافيک نيز خواند: عنوان آبي، نشاني اينترنتي سبز و توضيحات سياه و خاکستري است.

 

نتايج جستجو هميشه براي همه کاربران يکسان نيست

 

نتايج جستجو ممکن است بسته به نوع يا زمينه درخواست جستجو متفاوت باشد. اساساً نمايش SERP ها به عوامل مختلفي بستگي دارد:

 

مکان کاربر: بسته به جايي که کاربران درخواست جستجو را انجام مي دهند، نتايج مربوطه نمايش داده مي شود ("جستجوي محلي").

 

نوع هدف جستجو: اگر موتور جستجو قصد خريد را تعيين کند، مثلاً از طريق يک کلمه کليدي به اصطلاح معامله، نتايج جستجو بر اين اساس تنظيم مي شوند.

 

وضعيت کاربر: براي مثال، اگر کاربران وارد گوگل يا موتور جستجوي ديگري شده باشند، نتايج جستجو گوگل بر اساس پرس و جوها يا ترجيحات جستجوي قبلي آنها تنظيم و شخصي سازي مي شود.

 

سابقه جستجو: هنگامي که کاربران در اينترنت جستجو مي کنند، مرورگر اين ورودي را ذخيره مي کند، به عنوان مثال از طريق کوکي ها. موتورهاي جستجو مي توانند به اين ورودي ها دسترسي داشته باشند و SERP ها را بر اساس آن تراز کنند. اگر جستجو از قبل در مرورگر نصب شده باشد، اين داده ها نيز مي توانند در مرورگر ذخيره شوند.

 

دستگاه پاياني: اگر کاربران وب را با گوشي هوشمند جستجو کنند، گاهي اوقات نتايج متفاوتي نسبت به جستجوي وب با رايانه روميزي دريافت مي کنند.

 

ليست نتايج به موتور جستجوي مربوطه بستگي دارد

 

معمولاً فقط چند تفاوت در SERP موتورهاي جستجوي وب معمولي مانند گوگل، بينگ يا ياهو وجود دارد. حتي ارائه دهندگان جستجوي جايگزين مانند DuckDuckGo يا Yandex نيز ظاهري مشابه دارند. با اين حال، ليست نتايج ممکن است بسته به نوع جستجو متفاوت باشد. به عنوان مثال، نتايج جستجوي تصوير متفاوت از نتايج جستجوي ويديو در YouTube به نظر مي رسد.

 

 

ارتباط بين نتايج جستجو و سئو

 

يکي از اهداف بهينه سازي موتورهاي جستجو دستيابي به رتبه بندي بالاترين حد ممکن در نتايج جستجوي ارگانيک با يک وب سايت است. از آنجايي که کاربران معمولاً فقط به نتايج جستجوي برتر نگاه مي کنند، وب سايت هايي با عبارات جستجوي مرتبط بايد در آنجا فهرست شوند.

 

براي اينکه يک وب سايت به رتبه هاي خوبي برسد، براي مثال گوگل صدها فاکتور مختلف رتبه بندي را در نظر مي گيرد. اين موضوع علاوه بر محتواي باکيفيت و مرتبط، کيفيت و تعداد لينک هاي دريافتي و همچنين اعتماد سايت را نيز شامل مي شود. عوامل فني مانند سرعت بارگذاري، بهينه سازي موبايل يا خزيدن نيز به رتبه بندي بهتر کمک مي کنند.

 

در حالي که مديران وب سايت ها و شرکت ها از بهينه سازي درون صفحه براي بهينه سازي تمام جنبه هاي مرکزي وب سايت استفاده مي کنند، بهينه سازي خارج از صفحه نقشي در ايجاد بک لينک دارد.

 

 

https://www.pinterest.com/pin/879890845922171675/

https://www.linkedin.com/feed/update/u:li:activity:6957941661431721984/

https://express.adobe.com/page/dwVdFLn1T2OIF/

https://sites.google.com/view/kabodseo/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/07/27/kabodseo/

https://lacyraley2.tumblr.com/

https://twitter.com/MdTarik71524315/status/1552175912724353024

https://myspace.com/lacyraley2

https://disqus.com/by/lacyraley2/about/

https://en.gravatar.com/lacyraley2

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 198 تاريخ : يکشنبه 6 شهريور 1401 ساعت: 21:26

دستگاه اسپرسوساز من آب را گرم نمي کند، چرا؟

بررسي کنيد که دستگاه فشار کافي در محفظه داخلي ايجاد کند، زيرا اگر فشار کافي نباشد، آب گرم و بخار دريافت نمي کنيد. اگر آب دستگاه گرم نمي شود، از نکات زير براي تعمير دستگاه قهوه ساز در محل استفاده کنيد:

در اين موارد براي بررسي و تعمير دستگاه اسپرسوساز از اتصال برق دستگاه و اتصال برق ساختمان شروع کنيد.

شايد او سوراخ نداشته باشد.

مي توانيد از يک ولت متر براي تست منبع تغذيه در ورودي استفاده کنيد.

اگر دستگاهي در دسترس نيست، دستگاه ديگري را به پريز وصل کنيد. اگر برق روشن شد و به درستي کار کرد، پس پريز درست است.

يکي ديگر از دلايل بروز چنين مشکلي خرابي دوشاخه يا کابل دستگاه است.

طراحان براي بررسي اين موارد از ابزارهاي خاصي استفاده مي کنند.

اما به طور کلي در صورت مشاهده خط و خش، پارگي يا آسيب به کابل دستگاه، ممکن است مشکل از آن باشد.

اگر سيستم برق مشکلي نداشته باشد احتمالا المنت فيوز دستگاه سوخته است.

موقعيت اين عنصر در اطراف فنجان است.

اگر مجموعه اي از چراغ ها يا فر داريد، عنصر پخت را بررسي کنيد.

اگر ولتاژ به المنت برسد اما گرم نشود، سوخته و بايد تعويض شود.

چرا اسپرسو وقتي آماده است مي پزد؟ براي رفع مشکل چه بايد کرد؟

 

اگر اسپرسو در حين آماده سازي به جوش آمد، اين قسمت از آموزش تعمير اسپرسوساز را بخوانيد.

مسلماً اسپرسو دم شده طعم خوبي ندارد. به طور کلي وقتي اسپرسو دم مي شود به اين معني است که اصول تهيه آن اشتباه گرفته شده است.

به همين منظور اين قسمت از مقاله آموزش تعمير دستگاه اسپرسوساز را به جستجوي علل اين مشکل اختصاص داده ايم.

يکي از دلايل چنين مشکلي ممکن است تنظيم نادرست ترموستات باشد.

برخي از اين ترموستات ها قابل تنظيم هستند، در حالي که برخي ديگر با مدل هاي مشابه قابل تعويض هستند و قابل تنظيم نيستند.

ترموستات با پيچ ثابت مي شود.

پيچ ها را باز کنيد، ترموستات معيوب را برداريد و آن را تعويض کنيد.

آموزش تعمير دستگاه اسپرسوساز نويز

يکي از مشکلاتي که همه ممکن است داشته باشند مشکل صداي دستگاه اسپرسوساز است. با گذراندن دوره تعميرات اسپرسوساز به راحتي مي توانيد اين مشکل را حل کنيد.

هنگامي که لوله هاي اجزاي دستگاه شما گرفتگي دارند و پمپ کار بيشتري براي گرم کردن آب دارد، اين کار اضافي صداي اضافي زيادي ايجاد مي کند. آموزش تعمير نويز دستگاه اسپرسوساز به شرح زير است:

اين مشکل معمولاً به دليل کمبود آب در مخزن دستگاه ايجاد مي شود. ممکن است آب مخزن تبخير شده يا تمام شده باشد.

اگر مخزن دستگاه اسپرسوساز به شير آب متصل باشد، ممکن است علت اين مشکل کم بودن فشار آب در ساختمان باشد. ليست قيمت دستگاه اسپرسو ساز دلونگي

 

اسپرسوساز دلونگي مدل EC 685 - قيمت دلونگي ??? - کالابازرگان

اسپرسو ساز دلونگي مدل BCO420 - قيمت دلونگي 420 - کالابازرگان

اسپرسو ساز نوا مدل 140 - کالا بازرگان

اسپرسو ساز نوا مدل 146 - کالا بازرگان

اسپرسو ساز نوا مدل 149 - کالا بازرگان

منبع : https://kalabazargan.com

 

 

 

https://www.click4r.com/posts/g/5466951/

https://blogfreely.net/abdulwahab/qymt-sprsw-sz

http://y8space.com/members-2/abdulwahab/activity/3721193/

https://zenwriting.net/abdulwahab/qymt-dlwngy-431

https://postheaven.net/abdulwahab/qymt-dlwngy-431

https://blog.storymirror.com/read/darvyn2g/qymt-dlwngy-431

https://beterhbo.ning.com/profiles/blogs/431

http://caitlintrafton.nmdprojects.net/portfolio/members/faheemkhatri4/activity/344369/

https://www.homify.co.uk/ideabooks/8944583

https://writeablog.net/hd572dva12

https://justpaste.it/8mrw0

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 216 تاريخ : جمعه 4 شهريور 1401 ساعت: 13:15

مقايسه لامپ LED با ايويدهاي فلزي:

?- طول عمر

 

اولين و مهم ترين پارامتر، عمر سرويس لامپ هاي يديد فلزي است. بهترين و بالاترين کيفيت اين لامپ ها داراي عمر خدماتي کمتر از ???? ساعت (بين ???? تا ????) است. اما لامپ هاي LED عمر خدماتي ???? تا ???? ساعت دارند. استفاده از LEDها به جاي ايويدهاي فلزي هزينه هاي نگهداري را حداقل يک سوم کاهش خواهد داد.

2- زمان پاسخ

 

چيز بعدي براي بحث زمان پاسخ است. لامپ هاي LED به محض رسيدن ولتاژ (کمتر از ?? ميکروثانيه) روشن مي شوند، اما لامپ هاي يد فلزي بيش از ? دقيقه طول مي کشد تا به حداکثر نور خود برسند، به اين معني که لامپ هاي LED ?? ميليون برابر سريع تر روشن مي شوند.

 

لامپ هاي فلزي يد مشکل ديگري دارند: اگر اين لامپ ها را بيش از 5 دقيقه روشن بگذاريد، گرم مي شوند. مشکل فقط گرم شدن نيست. اگر بعد از 5 دقيقه اين لامپ را خاموش کنيد، بلافاصله قادر به روشن کردن آن نمي باشيد. چون لامپ گرم شده و سنسور داخل لامپ به شما اجازه نخواهد داد که لامپ را دوباره روشن کنيد تا لامپ سرد شود (حدود 3 دقيقه طول مي کشد تا سنسور اجازه ورود ولتاژ را دهد و از اينجا 4 تا 5 دقيقه طول خواهد کشيد).

3- لامپ را خاموش و روشن کنيد

 

عمر لامپ هاي LED تابعي از عدد روشن و خاموش نيست، لامپ هاي LED را مي توان ميليون ها بار روشن و خاموش کرد. در واقع عمر لدها تنها به اين بستگي دارد که چه مدت باقي مي مانند، اما لامپ هاي يد فلزي اينطور نيستند و عمر خدماتي آن ها در هنگام روشن و خاموش شدن کاهش مي يابد.

4- مصرف زياد و هزينه هاي جانبي

 

از آنجا که لامپ هاي فلزي يد نياز به جريان بالا (به ويژه لامپ هاي ??? وات و بالاتر) دارند، اگر سيم کشي جريان بالا در ساختمان يا محل نصب اين لامپ ها موجود نباشد، بايد سيم کشي مجدد انجام شود که به معناي زمان و هزينه بيشتر است. اما پروژه هاي LED به دليل مصرف کم مي توانند از همان سيم کشي موجود استفاده کنند.

5- تغيير رنگ

 

فيلترهاي رنگي اغلب براي تغيير رنگ لامپ هاي فلزي يد استفاده مي شوند. البته بيشتر اوقات از يک فيلتر ثابت براي توليد رنگ خاصي استفاده مي شود و در برخي موارد ديگر از لامپ هاي فلزي يد استفاده مي شود که به طور طبيعي با قرار دادن فيلتر رنگ مناسب در مقابل لامپ، نور خاصي توليد مي کنند.

 

اين شغل معايب زيادي دارد. به عنوان مثال، رنگ را نمي توان به صورت دلخواه تنظيم کرد مگر اينکه کنترل کننده موجود بتواند موقعيت محور را به طور دقيق تنظيم کند. به طور معمول محور با سرعت خاصي مي چرخد و رنگ ها در توالي تغيير مي کنند. از اين کار در پروژکتورهاي قدرت بالا استفاده مي شود. کوچکتر است و تقريبا استفاده از اين روش (با استفاده از فيلتر رنگ) براي تغيير رنگ منسوخ شده است. در عوض تغيير رنگ در لامپ هاي LED و پروژکتورهاي LED به راحتي قابل انجام است. و نيازي به هيچ دستگاه مکانيکي مانند No filter يا شفت چرخان ندارد.

http://s.ecmaps.de/8fzld

https://urlpetite.fr/16f

https://tinyurl.com/bdzbarjy  

 

https://www.atlasobscura.com/users/travisroisin4

https://trello.com/u/travisroisin4

https://www.diigo.com/user/travisroisin4

https://www.blogtalkradio.com/travisroisin4

https://gitlab.com/TravisRoisin4

https://www.viki.com/users/travisroisin4_49/about

https://visual.ly/users/travisroisin4/portfolio

http://www.wikidot.com/user:info/travisroisin4

https://infogram.com/untitled-chart-1hd12yxw395vx6k?live

https://slides.com/travisroisin4

https://500px.com/p/travisroisin4?view=photos

https://logopond.com/TravisRoisin4/profile/556264/?filter=&page=

https://qiita.com/TravisRoisin4

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 213 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 3:54

لینک دوستان

خبرنامه